GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Az Emeya valódi Lotus?

Igen, 100%-ban valódi Lotus. A gyönyörű formatervezés, a hatékony és elegáns mérnöki megoldások, a technológia, a legjobb tervező munka, a fejlett anyagok, az innováció és a leleményesség megtestesítője, amely új határokat feszeget. Ezek azok a dolgok, amelyek a Lotus-t eredetileg is naggyá tették.
Az Emeya a Lotus legújabb sportautójának - Emira - szívét és lelkét veszi át, és osztályelső vezethetőséget és kezelhetőséget biztosít, amely fantasztikus élményt nyújt a vezetőnek. Az Emeya átveszi a Lotus első hyperautójának - Evija - forradalmi aerodinamikai teljesítményét, és újraértelmezi azt egy Hyper-GT számára.
Az Emeya magáévá teszi a Lotus első hyper-SUV modelljének - Eletre - luxusát.
A luxus belső utastér azt jelenti, hogy az Emeyát nemcsak vezetni élvezetes, hanem utazni is benne.
Ezek a területek azok, amelyekben a Lotus úttörő szerepet játszott és dominált 75 éves története során, az utcai autók és a versenyautók esetében is.
Így kijelenthetjük, hogy az Emeya valódi Lotus.

Mi határozza meg azt, hogy ez az autó GT?

A teljesítményorientált vezetőknek szánt Emeya azok számára készült, akik magabiztos és dinamikus vezetési élményt keresnek.
A sportautók tervezésének 75 évéből származó alapelveket és a Lotus DNS-ét veszi át, és egy rendkívüli négyajtós Hyper-GT-vé fejleszti őket.

Mennyire alacsony az Emeya súlypontja az Eletre modellhez képest?

Az Emeya súlypontja alacsonyabb - akár 442 mm -, szemben az Eletre 540 mm-es súlypontjával. Ez lehetővé teszi, hogy a súly alacsonyabbra kerüljön a talajhoz képest, ami nagyobb stabilitást és dinamikusabb teljesítményt biztosít.

A Lotus felveheti a versenyt a prémium E szegmensben?

Abszolút! 75 éve tervezünk kritikusok által is elismert autókat, így egy teljesítményorientált Hyper-GT piacra dobása a következő logikus lépés a Lotus számára. Világszerte rengeteg tehetséges szakemberrel rendelkezünk, amely segített az Emeya tervezésében, kivitelezésben és gyártásában.

Korábban arról volt szó, hogy az új generációs Lotus autók a 'Born British Raised Globally' szellemiség jegyében születtek. Mit is jelent ez pontosan az Emeya kapcsán?

Az Emeya a legjobbak legjobbjainak világméretű együttműködése - a formatervezés az Egyesült Királyságban működő Lotus Design csapattól származik, amelyet Ben Payne, a Lotus Group új alelnöke vezet; a jármű tulajdonságai és a Lotus varázsa a brit Hethel csapatától eredeztethető; a teljes architektúra és az EV technológia a kínai Lotus Tech csapat munkáját dícséri; a mérnöki és járműdinamikai tervezés pedig a németországi Raunheimben működő Lotus Innovációs Központból származik.
Ez egy álomcsapat globális szakértelemmel.

Hol készül az autó?

Az Emeya gyártása az Eletre-hez hasonlóan a világ egyik legmodernebb autógyárában, a kínai Wuhanban történik. A gyár a Geely Holding Group tulajdonában van, és kizárólag Lotus termékeket gyárt.

Milyen választékkal rendelkezik az Emeya?

Ezt az információt a következő hónapokban fogjuk nyilvánosságra hozni. Az Emeya kínálata várhatóan nagyjából hasonló lesz az Eletre kínálatához.

Van négy- és ötüléses modell is?

Igen, az ötüléses konfiguráció alapfelszereltség, a négyüléses konfiguráció pedig opció.

Mely piacokon kerül forgalomba?

A Lotus minden közúti autóját úgy tervezték és tervezik, hogy az összes jelentős nemzetközi piacon értékesíteni lehessen. Ez az Evija, az Emira és az Eletre modellel kezdődött, és az Emeyával folytatódik.

Mennyibe kerül az Emeya?

Az Emeya árai hasonlóak lesznek, mint az Eletre árai a globális piacokon. Az elkövetkező hónapokban további részleteket fogunk nyilvánosságra hozni az árral és a specifikációkkal kapcsolatban.

Hol kaphatok további információkat?

Lotus Gablini - Kapcsolat

A Lotus Cars fenntartja a jogot, hogy a jövőben felülvizsgálja az árakat, többek között az anyagok elérhetősége, a szállítási költségek, az infláció és a (helyi) adók változása miatt. A jármű végleges ára a választott modelltől, az opcióktól, a specifikációktól és az adóktól függ. Az ezen az oldalon használt képek egy kizárólag promóciós célokra használt járműről készültek. A képek tehát tájékoztató jellegűek, és azokból semmilyen jog nem származtatható. A képek az opcionális felszereltséget mutatják.
Az ezen az oldalon részletezett járműspecifikációk szimulációkon alapuló célspecifikációk. Előfordulhat, hogy a bemutatott modell egyes jellemzői, extrafelszereltségei és színei nem, vagy csak más specifikációban állnak rendelkezésre. A megadott üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok a jogszabályban előírt mérési eljárások szerint kerültek meghatározásra. 2022. január 1-jén a WLTP vizsgálati ciklus teljes mértékben felváltotta az NEDC vizsgálati ciklust, ezért az új járművek esetében ezen időpont után már nem állnak rendelkezésre NEDC értékek. A hatótávolság a gyakorlatban a vezetési stílus, a sebesség, a terhelési tényező, az időjárás és a domborzati viszonyok miatt eltérhet. A gyakorlatban elérhető töltési idő a külső körülmények, például a töltő típusa, az akkumulátor állapota és az időjárási viszonyok miatt változhat.

1 350 kW-os egyenáramú gyorstöltőhöz csatlakoztatva optimális körülmények között. A töltési idő a töltő és az akkumulátor típusa, kora, állapota, hőmérséklete, indítási töltése és a környezeti feltételek miatt változhat. A töltő elérhetősége a helyszíntől függ.
2 Célérték Lotus Emeya R specifikációval felszerelve, szimulációk alapján. A nagy teljesítményű jellemzők nem helyettesítik a kellő körültekintéssel és óvatossággal történő biztonságos vezetést. A vezetőnek fokozott óvatossággal és felelősségteljesen kell vezetnie.
3 Ezek az adatok nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket, amelyek számos tényezőtől függnek, beleértve az akkumulátor indítási töltöttségét, a felszerelt opciókat, az időjárás változásait, a vezetési stílusokat és a jármű terhelését.
4 A nagy teljesítményű funkciók nem helyettesítik a biztonságos, kellő körültekintéssel és figyelemmel történő vezetést. A vezetőnek fokozott óvatossággal és felelősségteljesen kell vezetnie.
5 A vonatkozó jogszabályoknak megfelelően az Emeya a motorok indításakor a sebességhatárok eléréséig és tolatáskor jellegzetes hangot ad ki.