Lotus - For the Drivers

A képen látható jármű választható Solaris sárga színben, aero típusú kerekekkel és vörös színű kerékanyákkal.

A bemutatott képek tájékoztató jellegűek. Bizonyos esetekben a képek a jármű prototípusáról készültek és előfordulhat, hogy egyes bemutatott extrák nem állnak rendelkezésre.

Kitűzött CO2-kibocsátás 0.0 g/km, elérendő hatótáv 215 mérföld (346 km), célfogyasztás 17.25 KWh/100 km (WLTP menetciklus)

Az első brit
teljesen elektromos hiperautó

A valaha létező egyik legnagyszerűbb autóipari történet lebilincselő következő fejezete. A Lotus Evija folytatja az ikonikus, áttörést jelentő utcai és versenyautók gazdag, 70 éves hagyományát.

A merész innováció és a radikális gondolkodás átitatta vérvonal újabb forradalmi ugrást tesz előre.

2000
LÓERŐ*

A legnagyobb teljesítményű autó, amely valaha gyártásba került.

1680
KG*

A legkönnyebb elektromos hiperautó, amely valaha gyártásba került.

320
+KM/H*

Végsebessége több, mint 320 km/óra (200 mérföld/óra).

346
KM*

Elérhető hatótáv (215 mérföld) (WLTP menetciklus)

Kitűzött CO2-kibocsátás 0.0 g/km célfogyasztás 17.25 KWh/100 km (WLTP menetciklus)

Az Evija, melyet az oldalon és a sajtóban is látni, egy prototípus, amely jelenleg tesztelési fázisánál tart. Az ezen az oldalon részletezett műszaki adatok szimulációkon alapuló céltartományokat jelölnek. Több ezer órányi számítógépes modellezés, dinamikus szimuláció és mérnöki fejlesztés járult hozzá a céltartományok meghatározásához. Nagyon bízunk abban, hogy amint a prototípus járművek a program végére érnek, úgy az elérendő műszaki paramétereket is teljesíteni fogják vagy akár túl is teljesítik. Minden ügyfelünket, akik már leadták rendelésüket az Evijára, naprakész információkkal látjuk el a prototípus programmal kapcsolatban és meghívjuk, hogy adott esetben első kézből tekinthessék meg annak fejlődését.

Ezek a számadatok elérendő értékek, amennyiben az akkumulátor teljesen fel van töltve. Az Evija egy akkumulátoros elektromos jármű, amely hálózati áramot igényel a töltéshez. A bemutatott, elérendő elektromos hatótáv a WLTP menetciklus szimulált eredményein alapszik.

Ezek az adatok nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket, amelyek számos tényezőtől függenek, beleértve az akkumulátor kezdeti töltöttségi szintjét, a jármű felszereltségét, az időjárási viszonyokat, a vezetési stílust és a jármű terhelését.

Lotus - For the Drivers

Aerodinamika

Példátlan
leszorítóerő

Az Evija szinte belélegzi azt a levegőt, ami keresztül megy rajta. Porózus szerkezetű és vezetésre született. Hihetetlen leszorítóerő kompromisszumok nélkül.

Mérnöki mestermunka

Dinamikus
Kivitelezés

Az elektromosság irreális teljesítményt tesz lehetővé. A Lotus innovációs örökségének köszönhetők eme fejlesztések. Brit mérnöki mestermunka a vezetés szerelmeseinek.

Külső megjelenés

Alkotó
Nyelv

Letisztult szépség. Elegáns egyszerűség. Az átáramló levegő formálta. Az Evija egy funkcionális remekmű.

Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers

Belső kialakítás

Súlycsökkentés
A tervezői filozófia középpontjában

Könnyű súlyra szabott luxus. Sallangoktól mentes. Részletgazdag kidolgozás minden szempontból.

Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers Lotus - For the Drivers

Tervező igazgató

Russell Carr

„Az Evija egy igazi Lotus, ami elegánsan egyensúlyoz a lenyűgöző esztétikai kivitelezések és zseniális technikai megoldások között, létrehozva ezzel egy gyönyörű autót innovatív dizájnelemekkel. Újradefiniálja a Lotus márkát az autóipari színtéren és előkészíti az utat a jövőbeni modelleknek is.”

Lotus - For the Drivers

Tesztelés

Lendületes debütálás

Az Evija minden egyes részlete a Vezetés Szerelmeseinek készült

Lotus - For the Drivers